12 czerwca, 2016

Zwroty i reklamacje

Zasady dotyczące zwrotów:

  • Zgodnie z “Ustawą o prawach konsumenta” klient ma prawo dokonać zwrotu towaru bez przyczyny w ciągu 14 dni od otrzymania paczki
  • Przesyłkę ze zwracanym towarem należy zaadresować: ANPIYO, al. Jana Pawła II 23a/39, 80-462 Gdańsk, prosimy o dołączenie dopisku ZWROT, a w przesyłce powinien znajdować się wypełniony formularz zwrotu oraz dokument potwierdzający zakup
  • W przypadku otrzymania zwracanego towaru z widocznymi uszkodzeniami, koszty ponosi kupujący
  • Zwracany towar należy odpowiednio zabezpieczyć przed wysyłką
  • Zwrot wartości zakupu jest przekazywany na numer rachunku bankowego podanego na formularzu zwrotu
  • Koszt odesłania towaru ponosi kupujący
  • ANPIYO nie przyjmuje towaru zwracanego metodą “za pobraniem” (COD)
  • Nie zastosowanie się do zasad dotyczących zwrotu może zaskutkować nie przyjęciem towaru

Formularz zwrotu do pobrania tutaj.

Zasady dotyczące reklamacji:

  • Przesyłkę ze zwracanym towarem należy zaadresować: ANPIYO, al. Jana Pawła II 23a/39, 80-462 Gdańsk, prosimy o dołączenie dopisku REKLAMACJA, a w przesyłce powinien znajdować się wypełniony formularz zwrotu oraz dokument potwierdzający zakup
  • Należy wypełnić pole formularza reklamacji “opis wady produktu”, w krótki sposób opisując powód reklamacji
  • Zwracany towar należy odpowiednio zabezpieczyć przed wysyłką
  • Termin rozpatrzenia reklamacji to 14 dni od otrzymania paczki
  • W momencie uznania reklamacji, ANPIYO zobowiązuje się do naprawy lub wymiany uszkodzonego produktu na nieuszkodzony. W momencie, w którym reklamowany towar nie jest już dostępny w sprzedaży, zwracane są wszelkie koszty poniesione przez kupującego lub następuje propozycja wymiany towaru na inny, o tej samej wartości, z obecnej kolekcji

Zasady dotyczące wymiany towaru:

  • Zgodnie z “Ustawą o prawach konsumenta” klient ma prawo dokonać zwrotu towaru bez przyczyny w ciągu 14 dni od otrzymania paczki
  • Przesyłkę ze zwracanym towarem należy zaadresować: ANPIYO, al. Jana Pawła II 23a/39, 80-462 Gdańsk, prosimy o dołączenie dopisku WYMIANA, a w przesyłce powinien znajdować się wypełniony formularz zwrotu oraz dokument potwierdzający zakup
  • Zwracany towar nie może być zniszczony, posiadać wyraźnych śladów użytkowania oraz musi mieć komplet metek
  • Koszt odesłania towaru ponosi kupujący, a także koszt ponownej wysyłki towaru (należną kwotę 17zł należy dołączyć do przesyłki lub przelać na nasze konto, w innym wypadku wysyłka nie zostanie zrealizowana)
  • W momencie, w którym reklamowany towar nie jest już dostępny w sprzedaży, zwracane są wszelkie koszty poniesione przez kupującego lub następuje propozycja wymiany towaru na inny, o tej samej wartości, z obecnej kolekcji
  • W momencie, w którym kupujący zdecyduje się na wymianę na inny towar (droższy od zwracanego), zostanie wysłana informacja o konieczności dopłaty na wskazany adres e-mail, jeśli wybrany towar jest tańszy od poprzednio zamawianego, nadpłata zostanie zwrócona kupującemu w ciągu 5 dni od daty wysyłki wymienionego produktu
  • ANPIYO zobowiązuje się do pokrycia kosztów wysyłki błędnego zamówienia skutkującą koniecznością wymiany towaru